donderdag 2 januari 2014

'Het land van de grote woordfabriek'-voorstelling


Beste bloggers

Neem gerust een kijkje en laat weten wat jullie vinden van onze muzische opener op de Wijnberg in Wevelgem.

Vele groetjes,
Juf Brittany

2 opmerkingen:

  1. Brittany

    Het muzisch project in het begin van het jaar was inderdaad super leuk om te doen. Jullie toneel vind ik echt super tof in elkaar gestoken als uitgevoerd.
    Echt tof gedaan.

    Groetjes Liesa

    BeantwoordenVerwijderen