donderdag 2 januari 2014

Wat een start!

Beste bloggers

Ik zal mij eerst en vooral aan jullie voorstellen. Mijn naam is Brittany Verstraete en ik ben 20 jaar oud. Op maandag 17 september 2012 was mijn eerste dag in het KATHO Kortrijk. Daar startte ik de opleiding lager onderwijs via werkplekleren. Het is een opleiding die zeer veel praktijkuren bevat. Ik hoop dat jullie dankzij mijn blog wat kunnen meegenieten van mijn avonturen in de klas.

 


 Vele groetjes
Juf Brittany

Geen opmerkingen:

Een reactie posten