Beste bloggers
Ik heb nu nog precies 1 week de tijd om mijn cursussen helemaal te kennen EN al mijn opdrachten af te werken. Op 14 januari begin ik namelijk met de examens. Eerlijk gezegd vind ik het spannend, die eerste examens in het hoger onderwijs. Ik wil zeker niet zakken, want ik heb de smaak helemaal te pakken. Gelukkig is het op 24 januari al terug gedaan voor mij, maar jammer genoeg wil dit zeggen dat ik in negen dagen dertien examens moet afleggen.
Het examen muziek schrikt mij het meest af. Het is een mondeling examen, waar we moeten zingen. En als er één iets is wat ik niet kan is het wel zingen!! Ik heb medelijden met de studenten en de docent die naar mij moeten luisteren.
Wens mij in ieder geval HEEL VEEL SUCCES,
ik zal het zeker kunnen gebruiken.
Groetjes
juf Brittany

Geen opmerkingen:
Een reactie posten