donderdag 2 januari 2014

Start tweede semester

Beste bloggers

Het is in tussen alweer een tijdje geleden. Nu dat de examens voorbij zijn en de eerste lessen terug zijn gestart, kan ik weer tijd maken voor mijn blog. De examens zijn redelijk goed gelukt denk ik, de resultaten ontvang ik in ieder geval morgen. Gedurende deze module zal ik les geven in het 4de leerjaar. Vandaag was mijn eerste ontmoeting met hen. Het is een klas met maar liefst 26 leerlingen, houd die maar eens stil. Terwijl mijn mentor een vergadering had, moest ik de lessen gedurende een uur overnemen. Persoonlijk vind ik het belangrijk om de namen van de leerlingen goed te kennen. Daarom heb ik enkele kennismakingsspelletjes met hen gedaan. Bij het woord 'spelletjes' waren ze onmiddellijk verkocht. 
Ik zie deze module in het 4de leerjaar volledig zitten, maar dit neemt niet weg dat ik mijn leerlingen uit het tweede leerjaar mis!

Groetjes
Juf Brittany

Geen opmerkingen:

Een reactie posten