donderdag 2 januari 2014

Dialect tijdens de les taalvaardigheden

Beste bloggers

Ik veronderstel dat jullie mijn vorige post al hebben gelezen. Indien u dit heeft gedaan, weet u al dat we tijdens de lessen taalvaardigheden volop bezig zijn geweest met dialect. Tijdens deze lessen toonde onze lector een heel leuk filmpje dat ik zeker met jullie wil delen. Het filmpje gaat over een West-Vlaamse man, die het kotsbeu is dat de West-Vlamingen steeds ondertiteld worden.
Zijn wij dan zo onverstaanbaar? Wat denken jullie?

Groetjes
juf Brittany








2 opmerkingen:

  1. Wij zijn helemaal niet onverstaanbaar. Gewoon een klein beetje moeite doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar ga ik helemaal mee akkoord.

    Groetjes Brittany

    BeantwoordenVerwijderen